niedziela, 3 marca 2013

Black & White

Uwielbiam czarno białe stylizacje- są zawsze na czasie.
Koszulę z bufkami na rękawach znalazłam kilka lat temu we Włoszech.
Spodnie zakupione na Allegro gdyż mam problemy z nogawkami i tam udaje mi się znaleźć nie za krótkie:-)
A torebeczka z ćwiekami spodobała mi się od pierwszego wejrzenia- do wielu ubrań będzie mi pasowała.

Płaszcz: Second Hand
Koszula: Terranova
Spodnie: Object
Torebka: X-MODA


Kto chce takie okulary niech się wpisuje pod postem - wylosuję jedną osobę 05.03.2013:-)












20 komentarzy:

  1. W kolejce o okulary i ja się ustawię. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. JA JESTEM CHĘTNA NA TAKIE OKULARKI :) SĄ ŚWIETNE !

    Karina, karinka145@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ja ja .. ja tez chcę... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto nie ma konta niech zostawia adres email:-) Będę wiedziała jak powiadomić o wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary są nieziemskie ;) idealne, żeby ukryć za nimi po-imprezowe spojrzenie... ;)a mimo wszystko przyciągać spojrzenia na ulicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka kompletnie do mnie nie trafia, za to spodnie rewelacyjnie skrojona, świetnie wydłużają nogi, chociaż Twoich wcale nie trzeba wydłużać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chceeeeeeeeeeeeeee okulary :D idealne do mojej buźki:D:D:D

    nawet meila podam!
    karolina-wiatrowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam do rozdania kilka ciekawych fasonów okularków (muchy, aviatory, wayfer), będą się pojawiać w postach:-)

    Więc zapraszam do obserwowania i zaglądania do mnie regularnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary są świetne :)
    W ogóle, cała stylizacja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym, chciała okularki wygrać:) Byłoby miło:)
    Obserwuję jako: Braggaxyz
    braggaxyz@gmail.com
    A całość stylizacji świetna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super okularki :)

    siwych111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ewaiandrzej55@tlen.pl5 marca 2013 06:37

    Pięknie świeci słoneczko więc Piękne okulary jak znalazł !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj o mało nie dostałam mandatu za przekroczenie prędkości :) słońce tak dawało po oczach, że nie widziałam licznika, na szczęście pan policjant był łaskawy :) ale boję się, że drugi raz zwalanie winy na słońce nie przejdzie :) Wolę się zabezpieczyć, dlatego potrzebne mi są okulary słoneczne, a te są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak więc koniec zgłaszania się, idę robić losowanie, zaraz wrzucę filmik z losowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyniki losowania można zobaczyć pod tym linkiem

    http://www.youtube.com/watch?v=g7mOS8_Hw5M

    OdpowiedzUsuń