niedziela, 6 lipca 2014

Local Princess

Heloł
W zeszłym tygodniu jak wróciłam z parku po sporej dawce biegania zobaczyłam na schodach paczkę do mnie. Otwieram a tu niespodzianka od X-MODA !
No i jak to w weekend znalazłam czas na wypad z dziećmi do McDonalds oraz na zdjęcia. 
Tym razem zdjęcia robił mój 9-cioletni synek :-*

Spodnie podziurawiłam na 5 minut przed wyjściem bo znalazłam jakieś odbarwienie i trzeba się było go pozbyć:P hahaha


Na sobie:
Spodnie: Primark / Atmosphere
Bluzka: X-MODA

















4 komentarze:

  1. Jak zawsze wyglądasz dobrze. Fajna stylizacja. Podoba mi się bluzka, torba no i oczywiście biżuteria też...Okularki...marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the white jeans, really great look!! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look, jeansy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolnych masz synów :) Gdzie kupiłaś torebkę? Jakby Ci się znudziła, daj znać :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń